دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

  • ۰
  • ۰

کتاب نترسید، انجام دهید

 

 

 


نویسنده:
ریچارد برانسون
مترجم:

مهدی قراچه‌داغی
انتشارات:
انتشارات نسل نواندیش
دسته‌بندی:
موفقیت و خودیاری
امتیاز:
۳.۳
از ۱۵ رأی
خواندن نظرات

نمونۀ رایگان کتاب الکترونیکی
معرفی کتاب نترسید، انجام دهید
«نترسید، انجام دهید» نوشته ریچارد برانسون(-۱۹۵۰)، کارآفرین آمریکایی و بنیادگذار شرکت هواپیمایی ویرجین است. در بخشی از پیشگفتار کتاب می‌خوانیم: از زمانی که ویرجین را راه‌اندازی کردم، یعنی از سال ۱۹۶۷، کارهای زیادی کرده‌ایم. ما یک شرکت کوچک بودیم که به‌تدریج بزرگ شدیم، گاه سرعت رشد و توسعه ما در زمینه‌های مختلف از کولا گرفته تا لباس عروس، تلفن همراه تا کتاب، تهیه فیلم‌های کارتونی تا کارت‌های اعتباری، هواپیما تا قطار و حتی سفرهای فضایی بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. چیزی آن‌قدر بزرگ نیست که دست زدن به آن غیرممکن باشد. من از این‌که تیم ما با این شور و اشتیاق کار می‌کند به خود می‌بالم. وقتی ایده‌ای جدید پیدا می‌کنیم به شوق می‌آییم و آن را تحقق می‌بخشیم.

دانلود کتاب نترسید انجام دهید pdf

اما حالا در هزاره جدید هستیم. ایده‌های کهنه و قدیمی دیگر محلی از اعراب ندارند. با پیشرفت عظیم علم و بیشتر شدن درک و فهم ما درباره طرز کار این کره خاکی و عالم هستی، به این نتیجه رسیده‌ایم که همه چیز با هم در ارتباط است. چیزی تنها و مجرد از سایر امور نیست. هر اقدام نتایج و پیامدهای خود را دارد. به همین دلیل احساس می‌کنم مهم است که بدانیم ویرجین چگونه در قرن ۲۱ کار خواهد کرد.

رفتار مردم، صنایع و مؤسسات تجاری در سطح جهانی تأثیرات بلندمدت و فوری بر دنیای ما دارند.

اگر انسان اشتباه کند می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد. البته به عنوان یک بازرگان و اهل دنیای تجارت من می‌خواهم ادامه دهم و موفق شوم و گاه گزینه ارزان‌تر در روش‌های تولیدی به نظر بهتر می‌رسند، اما من از یک رویه پیروی می‌کنم: آسیب نرسان.

 

به نظر می‌رسد در کنار مسئولیت‌هایی که در جایگاه مدیرعامل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های دنیا دارم، مسئولیت دارم در مقام یک انسان به کسی آسیب و لطمه نزنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی