دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
سر دوش پرفشار پروانه ای
 
دکمه روشن/خاموش ساده برای کنترل آب

صرفه جویی تا 40 درصد در مصرف آب

جنس: ABS + استیل ضد زنگ
 

قیمت : 299000 تومان


اگر به حمام با آبی که فشار مناسبی داشته باشد برای برطرف شدن خستگی و تمیز شدن در زمان کوتاه تر با صرفه جویی در آب نیاز دارید؛ بهترین انتخاب استفاده از سری مناسب برای خروج آب به شکل مناسب و ایده آل است. مصرف دوش‌های متداول که بدون به کارگیری هر نوع کاهنده ای می‌باشند، در حدود 18 لیتر در دقیقه است. با احتساب 5 دقیقه برای استحمام هر نفر، در حدود 90 لیتر آب پاکیزه با هر بار دوش گرفتن به شبکه فاضلاب وارد می‌شود. به منظور کاهش مصرف، سر دوش های جدید با هدف جایگزینی سر دوش های قدیمی و کاهش مصرف تولید شدند.در طراحی سر دوشی های کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گیری تکنولوژی مخلوط نمودن آب و هوا، این جریان به 9 لیتر در دقیقه کاهش یافته است. استفاده از این نوع سر دوشی منجر به تا 40 درصد صرفه جویی در مصرف و افزایش فشار آب خواهد شد. یکی از جدیدترین این سر دوش ها، سردوش پرفشار کم مصرف پروانه دار با قابلیت چرخش 360 درجه است.که با تکنولوژی روز دنیا بر اساس کاهش مصرف آب و خروجی پرفشار طراحی شده است؛ که برخلاف سایر نمونه های مشابه دارای سوئیچ قطع و وصل آب هم است که این امکان را فراهم می نماید زمان خروج آب را تعیین کنید و در زمان های که به آب نیاز ندارید آب قطع شود و به مقدار بسیار زیادی در مصرف آب صرفه جویی شود.
برخلاف سایر سر دوش ها از سیستم چرخش آب به وسیله پروانه بهره می‌برد که این فناوری با گردش آب سبب افزایش فشار آب خروجی می‌گردد. همچنین این سر دوش از فناوری میکرونازل بهره می‌برد که این روزنه های باریک سبب افزایش چند برابری فشار آب و کاهش 40 درصدی مصرف آب می‌گردد. به وسیله اهرم فشاری تعبیه شده روی بدنه دوش می‌توانید در هر زمان که خواستید با فشار دکمه جریان آب را قطع نمایید.
صفحه فلزی نازل آب این سردوش پرفشار کم مصرف از جنس استیل ضد زنگ، با طراحی بسیار دقیق با سوراخهای نازل بسیار ریز، موجب می‌شود که آب عبوری از سر دوش با فشار بسیار بالا و به‌صورت کاملاً پودر شده از سر دوش خارج شود و در واقع عملکرد جت کردن آب در این سر دوش اتفاق می‌افتد. به دلیل پودر شدن آب به قطرات بسیار ریز و بی شمار، حالت پاشش آب برای سر و صورت و پوست بدن مانند ماساژ و بسیار لذت بخش است.
نصب آسان سر دوش پرفشار پروانه ای:
رابط این سردوش پرفشار کم مصرف استاندارد بوده و به همه شلنگ های دوش حمام متصل می‌گردد. این سر دوش تلفنی دارای بازوی مفصلی است که می‌تواند تا 360 درجه چرخش دورانی را داشته باشد و نصب آن بسیار آسان و به صورت پیچی است.سهولت رسوب زدایی سر دوش پرفشار کم مصرف:چیزی که خیال شما را از این بابت راحت می‌کند این است که اجزای این سر دوش به سادگی از هم باز می‌شوند و قابلیت تمیز کردن و رسوب زدایی از آن برای همه راحت است. نازل فلزی از جنس استیل با کیفیت ضدزنگ، آب بندی بسیار مناسب که مانع از نشت آب از جداره های سر دوش می‌شود و همچنین آب کاری مناسب از نیکل کروم بر روی بدنه مستحکم از جنس پلاستیک فشرده ABS همه آن چیزی است که برای اطمینان به یک سر دوش کاهنده مصرف آب پر فشار به آن نیاز دارید.


قیمت : 299000 تومان



ویژگی های سر دوش پرفشار پروانه ای :
- دکمه روشن/خاموش ساده برای کنترل آب
- صرفه جویی تا 40 درصد در مصرف آب
- جنس: ABS + استیل ضد زنگ
- پروانه فن برای فشار بالا
- تکنولوژی فیلتر سه گانه
- چرخش آزاد 360 درجه


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 299000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی)

قابلیت چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک

هر بسته ارسالی شامل 2 عدد خمیر درزگیر

درزگیری سوراخ ها و ترک ها


قیمت : 69000 تومان



دوغاب و بندکشی سرامیک و کاشی های حمام و دستشویی به مرور زمان و در معرض رطوبت کثیف و بدمنظر می شوند. به علاوه محل خوبی برای جمع‌شدن آلودگی و میکروب‌ها هستند. خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب(پکیج 2تایی) کاربری فوق العاده آسانی دارد، به نحوی که حتی خانم‌های خانه دار نیز می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند. خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب(پکیج 2تایی) جهت درزگیری و بندکشی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب، پلاستیک و غیره به کار می‌رود و از خصوصیات بارز آن آنتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر آب و تنش های فیزیکی ساختمان است.


قیمت : 69000 تومان



ویژگی های خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب :
- آب بندی مخازن آب، استخر، کف کولرهای آبی و پشت بام
- قابلیت چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک
- بتونه کاری و درزگیری سوراخ ها و ترک ها دیوار و سقف
- هر بسته ارسالی شامل 2 عدد خمیر درزگیر
- مقاوم در برابر تنش های فیزیکی ساختمان

انیمیشن کاتاک: نهنگ سفید شجاع

- ترمیم کاشی و سرامیک آسیب دیده
- ترمیم سنگ فرش های سست شده
- مسدود کردن مسیر حشرات
- نصب توالت فرنگی و روشویی
- درزگیری سوراخ ها و ترک ها
- 100 درصد مقاوم دربرابر آب



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession
 
طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی
 
اصلاح موی سر، صورت، بدن و خط زن
 
تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
 
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
چراغ دیواری خورشیدی Solar Plus
 
دارای 100 عدد LED
 
دارای سنسور روشن شدن خودکار در تاریکی (شب ها)
 
دارای سه حالت نور دهی مختلف (قابل تنظیم)
 
مجهز به حسگر حرکتی مادون قرمز (با رد شدن افراد به صورت اتوماتیک روشن شود)
 
بدون نیاز به کابل کشی و تابلو برق و کلید برق


قیمت : 279000 تومان


چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند.  این محصول داری سنسور شب و سنسور حرکتی میباشد و در طول روز فقط به ذخیره انرژی خورشیدی درون باتری داخلی خود میپردازد و در هنگام تاریکی درصورت مشاهده هرگونه حرکت تا فاصله دو متری خود روشن میشود و به محیط خود روشنایی میبخشد.  با توجه به سنسور تشخیص حرکت این چراغ سولار بسیار کاربردی ، در جلوی درب پارکینگ نیز میتوانید اسفاده نمایید. همچنین این محصول ضد آب در مقابل بارش باران میباشد که می توان از این دسته چراغ های روشنایی برای محیط های باز مانند باغ ها استفاده کرد.
این چراغ خورشیدی هوشمند بر خلاف اندازه کوچک آن دارای 100 عدد ال ای دی از نوع SMD می باشد که شدت نور آن به قدری زیاد است که امکان نگاه کردن مستقیم به آن را ندارید. مصرف پایین و طول عمر زیاد از مشخصه های SMD می باشد. این چراغ همچنین دارای یک پنل خورشیدی جهت شارژ باتری داخلی آن می باشد. در جلوی چراغ یک کلید و یک سنسور تشخیص تاریکی و حرکت تعبیه شده است. توسط کلید جلوی چراغ حالت های مختلف نوردهی در زمان تاریکی و یا تشخیص حرکت تغییر حالت می دهد. چینش 100 ال ای دی از نوع SMD در وجه های مختلف نور خوبی در تمام جهات ارائه می دهد. بدلیل استفاده از تکنولوژی سولار و باتری داخلی این چراغ هیچ نیازی به سیم کشی جهت نصب ندارد و برق مورد نیاز خود را از نور محیط تامین و در باتری داخلی ذخیره می کند. به جهت ذخیره انرژی این چراغ در نور روز روشن نمی شود.
موارد استفاده:

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن 

درر روی سردرب ها و روشنایی و نورپردازی ورودی ها ،ورودی پارکینگ ها و ...    

- تامین روشنایی و نورپردازی روف گاردن ،آلاچیق ها ،باغچه ها ،حیاط ،بالکن و ...    
- تمامی مکان هایی که جهت برقراری امنیت به روشنایی هوشمند نیاز دارند  
- نورپردازی دیوارها و نمای ساختمان ها بدون سیم کشی    
- روشنایی دور تا دور محوطه ها به زیبایی هر چه تمام تر 
- نصب بر روی کانکس ها یا سازه های پیش ساخته 
- نورپردازی ایمن و مطمئن محوطه بازی کودکان    
- بالای بنرها ،تابلو ها ،ویترین مغازه ها و ...   
- تامین روشنایی پله ها و ...


قیمت : 279000 تومان



ویژگی های چراغ دیواری خورشیدی Solar Plus:
- دارای سنسور روشن شدن خودکار در تاریکی شب ها (روشن ماندن ثابت تا روشنایی)
- مجهز به حسگر حرکتی مادون قرمز (با رد شدن افراد به صورت اتوماتیک روشن شود)
- بدون نیاز به کابل کشی و تابلو برق و کلید برق
- دارای سه حالت نور دهی مختلف (قابل تنظیم)
- شارژ خودکار به وسیله خورشید در طول‌روز 
- بی نیاز از نیروی برق و هر هزینه دیگری
- ساخته شده از مواد پلاستیکی (ABS)
- دارای باتری لیتیومی 1800 میلی آمپر
- مقاوم در شرایط جوی مختلف 
- روشنایی 8 الی 12 ساعت  
- زاویه پرتو (120 درجه)
- دارای پنل خورشیدی



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 279000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی

منـاسـب برای تـمامی لباسشویی ها
 
دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs

کاهش لرزش و حرکت لباسشویی در حین کار
هر بسته شامل 4 ضربه گیر

قیمت : 99000 تومان

سریال همزاد پریزاد
 
همه ما برای شست و شوی لباس در منزل از ماشین های لباسشویی خانگی استفاده می کنیم که علاوه بر شست و شوی خوب ، مصرف بهینه آب و شوینده را به همراه دارد ، صرفه جویی در زمان و صرف انرژی نیز از دیگر خصوصیات بهره برداری از ماشین لباسشویی است ، اما در برابر تمام این خصوصیات ایراداتی هم وجود دارد که یکی از مهمترین آنها لرزش زیاد و در برخی از مواقع حرکت لباسشویی در حین کار می باشد . موضوعی که می تواند موجب آسیب دیدگی دستگاه و دیگر لوازم اطرافش در اثر برخورد با آنها شود . تولیدکنندگان لوازم خانگی سعی کردند با تغییر در نوع عملکرد موتور دستگاه های خود این مشکل را برطرف نمایند ، اما بسیاری از ماشین ها هنوز با اینگونه مشکلات مواجه هستند. برای مقابله با این مسأله می توان از راه های مختلفی نظیر استفاده از لرزه گیر ماشین لباسشویی بهره برد.
لرزه گیر ماشین لباسشویی ، ابزاری که بسیاری از ما به آن نیاز داریم تا بتوانیم جلوی لرزش ماشین لباسشویی خود را بگیریم . این محصول تولید شده از جنس پلاستیک فشرده مقاوم می باشد که در بسته بندی چهار عددی ارائه می شود . هر یک از لرزش گیرها در زیر یکی از پایه های ماشین قرار می گیرند تا مانع از حرکت آن در حین کار بر روی سطح شوند . سطح زیرین پایه لرزه گیر لباسشویی دارای مقداری خاصیت مکندگی می باشد که باعث ثبات بیشتر آن بر روی سطح خواهد شد ، بنابراین می تواند از حرکت ماشین لباسشویی تا حد زیادی جلوگیری کند ، عملی که کاهش صدای دستگاه و همچنین خطرات ناشی از حرکت آن را به همراه خواهد داشت. دیگر خصوصیت لرزه گیر لباسشویی ایجاد مقداری ارتفاع برای دستگاه ار سطح زمین می باشد ، امکانی که می تواند دسترسی به سطح زیرین و همچنین تمیز کردن آسان آن را فراهم آورد. از پایه لرزه گیر لباسشویی ، علاوه بر ماشین لباسشویی برای زیر پایه های یخچال ، مبل ، میز و … نیز می توان استفاده نمود تا علاوه بر محافظت از پایه ها ، امکان دسترسی به فضای زیر آنها جهت تمیز کردن آسان فراهم شود.
این لرزه گیر در بخش کفی خود قدرت مکش بسیار قوی را با سطح زمین ایجاد می کند که به خوبی باعث حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی می شود. قراردادن آن زیر پایه ها ، بسیار آسان است. این لرزه گیر در قسمت بالایی خود دارای فیلتر می باشد که با گردش هوا نیز می شود و در بخش کفی خود قدرت مکش بسیار قوی را با سطح زمین ایجاد می کند که به خوبی باعث حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی می شود. قراردادن آن زیر پایه ها ، بسیار آسان است.
با کمک لرزه گیر ماشین لباسشویی می توانید از آسیب هایی مانند شکستگی و خراش ناشی از دستگاه های سنگین ، بر کف منزل خود جلوگیری کنید و مانع از ایجاد هزینه های اضافی تعمیرات کف زمین و دستگاه شوید. علاوه بر استفاده از آن زیر ماشین لباسشویی ، میتوانید از این محصول برای قرارگیری پایه های یخچال، میزهای بزرگ و دستگاه های سنگین دیگر استفاده کنید تا علاوه بر آسیب ندیدن خانه ، بتوانید به بخش زیرین این وسایل جهت تمیز کردن و گرد گیری دسترسی مناسب را داشته باشید.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی:
- قابل استفاده در زیر پایه های ماشین لباسشویی ، یخچال ، مبل ، میز و …
- سطح زیرین با مقداری خاصیت مکندگی برای حفظ ثبات بر روی سطح
- دارای فرو رفتگی دهانه برای دربرگفتن پایه های لباسشویی
- ایجاد دسترسی به زیر دستگاه برای تمیز کردن آسان سطح
- دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs
- کاهش لرزش و حرکت لباسشویی در حین کار
- محافظت از پایه ها در برای آسیب دیدگی
- ارائه شده در بسته بندی 4 عددی
- طراحی نوین و کاربردی
- ابعاد : 10cm * 4cm



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP
 
طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی
 
دارای ۶ تیغه فلزی استیل ضد زنگ قدرتمند 
 
جنس بدنه پلاستیک فشرده عاری از مواد سمی BPA FREE


قیمت : 399000 تومان

مخلوط کن شارژی قابل حمل juice cup بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک میکسر پرقدرت برای درست کردن اسموتی و شیک های ورزشی هستند. این محصول دارای یک موتور 3.6V با سرعت چرخش 15000 تا 22000 دور در دقیقه و تیغه 6 پره استیل ضد زنگ بسیار قوی می باشد که انواع شیک های میوه ای، پودر های بدنسازی، سبزیجات، دانه های آجیلی و ... را به راحتی در چند ثانیه آماده می کند. این بلندر شارژی دارای شش تیغه فلزی پرقدرت بوده که قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی مانند میوه ها را داشته و دور موتور و استحکام تیغه های استیل ضد زنگ آن، قابلیت خرد کردن یخ را نیز به آن می‌دهد (البته بدلیل سختی بالای یخ امکان تضعیف و خرابی میکسر وجود دارد).  ورزشکاران رشته های مختلف به خصوص بدنسازی و فیتنس می‌توانند برای تهیه انواع اسموتی های رژیمی و شیک های پروتئینی از این مخلوط کن پرتابل هم در باشگاه و هم در منزل استفاده کنند.  جنس بدنه این مخلوط کن قابل حمل تیغه فلزی، از پلاستیک(PVC) بوده که خیال شما را از بابت سلامتی مواد بکار رفته راحت می‌کند.  موتور میکسر پرتابل جویس کاپ قابلیت جداسازی از بدنه اصلی آن را داشته و امکان شستشوی راحت را برای شما فراهم می‌سازد.  همچنین درب پیچی آن کاملا محکم بسته شده و هیچگونه نشتی نخواهد داشت. بند تعبیه شده در این مخلوط کن هم به منظور حمل آسان تر شیکر به کار می‌رود.  ورزشکاران می‌توانند برای تهیه اسموتی ورزشی، شیک های پروتئینی و یا حتی درست کردن اوت میل و پنکیک پروتئینی از این مخلوط کن قابل حمل شارژی استفاده نمایند.  همچنین از این میکسر می‌توان به عنوان غذاساز کودک در سفر یا مهمانی استفاده کرد.  قدرت بالای این شیکر تیغه فلزی به حدی است که کاملا مواد غذایی را مخلوط کرده و بر اثر استفاده مداوم هیچ آسیبی به تیغه های آن نخواهد رسید.
نکته مهم: برای مخلوط شدن مواد غذایی جامد و قطعه قطعه شده در دستگاه باید مقداری آب یا شیر نیز به همراه قطعات مواد غذایی مورد نظر درون مخزن دستگاه بریزید این نکته برای همه مخلوط کن ها مخصوصا مخلوط کن هایی که محفظه کوچکی دارند قابل توجه می باشد همچنین اگر مواد مخلوط نشد کافیست ابتدای کار کمی شیکر را کج کنید و یا کمی تکان دهید تا قطعه های مواد مورد نظر به تیغه برخورد نمایند.

قیمت : 399000 تومان



ویژگی های مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP:
- مناسب برای استفاده در منزل، باشگاه،مسافرت،محل کار،کمپ،کوه و …
- مخلوت کردن میوه، پودر بدنسازی ،سبزیجات ،دانه های آجیل و ...
- جنس بدنه پلاستیک فشرده عاری از مواد سمی BPA FREE
- سرعت چرخش 15000 تا 22000 دور در دقیقه
- دارای دستگیره و استفاده به صورت قابل حمل 
- قابلیت جدا شدن اجزا برای شستشو مناسب
- باتری قابل شارژ ، بدون نیاز به پریز برق
- ابعاد: قطر 7– ارتفاع 22 سانتی‌متر
- باتری داخلی 2000 میلی آمپری
- شیشه شفاف ضد خش
- حجم 380 میلی لیتر
- دارای کابل usb شارژ
- دارای فیلتر صافی
 


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 399000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
کفش ساقدار مردانه VANS

طراحی زیبا برای مشکل پسندان

بسیار سبک و راحت
 
سایزبندی 41 الی 44
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality
 
صدای شفاف و بی نظیر
 
دارای منوی کنترل و دستگیره
 
جنس بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم ABS

قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری کارت
 

قیمت : 269000 تومان


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality مدل GTS - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد. یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط ‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌ شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌ صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند. این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.
نحوه ی اتصال به صورت بی سیم توسط بلوتوث با محدوده ی عملکرد 10 متر، با پشتیبانی از فلش مموری (USB) و رم میکرو SD جهت پخش موسیقی  حداکثر حجم حافظه قابل پشتیبانی 32 گیگابایت، پاسخ فرکانسی در محدوده ی 100 هرتز الی 20 کیلوهرتز به منظور پوشش صداهای زیر و بم  جنس بدنه از پلاستیک با کیفیت ABS ، دارای دسته جهت حمل آسان و مجهز به نورپردازی RGB سایز اسپیکر 3 اینچ با خروجی صدای مطلوب  دارای کلیدهای فیزیکی جهت روشن و خاموش کردن، مدیریت موسیقی و …  تامین انرژی توسط باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 500 میلی آمپر امکان شارژ مجدد دستگاه توسط پورت MicroUSB و کابل همراه  مجهز به نشانگر LED، با پشتیبانی از رادیو FM است. مدت زمان پخش  8 ساعت است و بعد از 8 ساعت نیاز به شارژ مجدد باتری دارد.
قیمت : 269000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰
کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی
انجام رقص هنگام تقلید صدا و پخش موزیک
 
منبع انرژی: باطری شارژی همراه کابل شارژ
 
دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی
 

قیمت : 339000 تومان


عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی یک اسباب بازی جدید از جنس مخمل است. این عروسک که به شکل گلدان کاکتوس است. طول آن 32 سانتی متر و عرض پایه گلدان 12 سانتی متر است. روکش آن از مخمل و داخل آن با مواد نرم پنبه ای پر شده است. به این نوع اسباب بازی، plush toy گفته می شود. رنگ آن نیز سبز است. کاکتوس سخنگو زیباست و بچه ها آن را دوست دارند. چشمان درشت دارد، جنس آن با کیفیت، نرم و فاقد هر گونه حساسیت است. این عروسک از نوع شارژی که با استفاده از کابل شارژ USB شارژ می شود. بدیهی است که نوع شارژی آن مقرون به صرفه تر است، چرا که نیازی به خرید باتری نخواهید داشت. این عروسک قابلیت ضبط و پخش صدا و در واقع تقلید صدا به مدت 15 ثانیه را دارد. می توانید برای این عروسک لباس دلخواه خود را طراحی کنید و قیافه آن را مطابق با سلیقه خود درست کنید.
اسباب بازی مخمل زیبا و سرگرم کننده به شکل کاکتوس می تواند برقصد، آواز بخواند، حرکت موزون انجام دهد و صدای شما را تقلید کند. آن را شارژ کنید و و برای چند ساعت خود، اطرافیان و کودک خود را شاد کنید.  کافی است که کابل شارژ USB که در داخل جعبه بسته بندی این محصول قرار دارد را از جعبه در آوردید و از یک طرف به USB و از طرف دیگر به قسمت مخصوص در زیر عروسک (گلدان) متصل کنید. با اتصال کابل شارژ به آداپتور، چراغ قرمز رنگ داخل گلدان روشن می شود و وقتی که عروسک فول شارژ شد، به رنگ سبز تبدیل می شود.
 
نحوه کار کردن با عروسک کاکتوس سخنگو شارژی:
بعد از شارژ کامل کاکتوس سخنگو یا نصب باتری ها (در مدل باتری خور)، اکنون دکمه روشن و خاموش را روی وضعیت ON قرار دهید تا عروسک شروع به آواز خوانی و رقص کند. در بدنه گلدان دو دکمه وجود دارد. این دو دکمه زیر پارچه مخملی، قرار دارند و با استیکر مشخص شده اند. یکی از آنها برای پخش آهنگ هایی است که داخل حافظه عروسک از قبل ذخیره شده است. آن طور که سازنده ادعا کرده است بیش از 120 آهنگ را پخش می کند. با یک بار فشار انگشت روی دکمه سمت راست، آهنگ پخش و یا قطع می شود.  برای تغییر و رفتن به آهنگ بعدی روی دکمه دو بار فشار وارد کنید. دکمه دیگر برای ضبط و پخش مجدد صداست. در واقع دکمه تقلید صدا است. انگشت خود را روی دکمه قرار داده و نگه دارید. بعد از شنیدن بوق، صحبت کنید تا عروسک صدای شما را ضبط کند. بعد انگشت خود را بردارید. برای شنیدن تقلید صدای خود، مجدد دکمه را فشار دهید. این گلدان هر بار می تواند تا 15 ثانیه صدای شما را ضبط و ادای شما را در بیاورد.


قیمت : 339000 تومان



ویژگی های کاکتوس رقصنده سخنگو شارژی :
- انجام رقص هنگام تقلید صدا و پخش موزیک
- منبع انرژی:باطری شارژی همراه کابل شارژ
- دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی

- مناسب برای تمام رده های سنی
- جنس عروسک پولیشی
- فاقد حساسیت و آلرژی
- قابلیت تقلید صدا



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 339000 تومان
  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

 

ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

هولدر موبایل آینه ای
 
طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
مناسب آینه خودرو، صندلی، میز، کابینت و …
 
طراحی چند مفصلی با انعطاف پذیری بالا
  • المیرا شریفی