دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب معادله خدا: در جستجوی نظریه‌ همه چیز

میچیو کاکو در کتاب معادله خدا، نظریه‌ای را به شما معرفی می‌کند که می‌تواند پاسخگوی تمام پرسش‌ها، ابهامات و نقاط تاریک علوم فیزیک و کیهان‌شناسی باشد. معادله‌ای که تمام تاریخ هستی را از نخستین جرقه‌های مهبانگ تا لحظه‌ی کنونی، در خود جای می‌دهد. نویسنده در این کتاب علمی و پرفروش نیویورک تایمز، چگونگی نظریه‌ی ریسمان و نقش آن را در مطالعات فیزیک کیهانی بررسی و آن را به زبان ساده برای مخاطبان خود تشریح می‌نماید.

درباره‌ی کتاب معادله‌ی خدا

ثمره‌ی دوهزار سال کندوکاو علمی، رویای اندیشمندان برجسته‌ای چون انیشتین و فرمولی که بتواند کل ساختار هستی را در چیزی حدود یک سطر جای بدهد، همه‌و‌همه هم‌اکنون روبه‌روی شما قرار گرفته. کتاب معادله‌ی خدا (The God equation) می‌کوشد با بهره‌گیری از نظریه‌ی ریسمان، چهارچوبی را در اختیار مخاطبان قرار بدهد که به گمان نویسنده

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ راهنمایی تمام‌عیار برای تاب‌آوری در مقابل مشکلات زندگی‌ست. جولی اسمیت با بهره‌گیری از تجارب خود در زمینه‌ی روان‌شناسی بالینی مجموعه‌ای از نکات را به شما ارائه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترل بیشتری در مقابل مشکلات داشته باشید و ابزارهای کارآمدتری برای مقابله با چالش‌ها بیابید. گفتنی‌ست این اثر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی جای گرفته است.

درباره کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

امید و باور به خود دستاوردی نیست که تنها با کمک جملات انگیزشی در زندگی‌مان ایجاد شود. به همین سبب دیوید گاگینز در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو به‌عنوان یک ورزشکار و دونده‌ی موفق قصد دارد با بیان ناملایمات مسیر موفقیت خود با شما راز واقعی خوشبختی را در میان بگذارد. بی‌شک این اثر با کتاب‌های مثبت‌اندیشی و روان‌شناسی‌ای که تاکنون خوانده‌اید، متفاوت است و از چشم‌اندازی دیگر به شما راه‌ورسم یک زندگی پردستاورد را نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

دیوید گاگینز (David Goggins) در شرایط خانوادگی نامساعدی بزرگ شد و به خاطر بدرفتاری‌ها و آزار و اذیت‌های پدرش کودکی بسیار سختی را تجربه کرد. او دچار کم‌خونی و بعضی مشکلات جسمانی هم بود که سبب می‌شد رسیدن به اهداف مورد نظرش برای او به رؤیایی دور از دسترس بدل شود. البته موضوع به همین‌جا ختم نشد و او سرانجام، با تلاشی بی‌وقفه، در مسیری قرار گرفت که هرگز فکرش را هم نمی‌کرد. در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو (Never Finished) خواهید خواند یک جوان بیست‌وچهارساله‌ی دارای اضافه‌وزن و بیماری‌های جسمی چطور توانست پس از مدتی به ارتش آمریکا بپیوندد و ضمن دریافت عنوان «سرباز مرد برتر» به دونده‌ای حرفه‌ای در دو ماراتن بدل شود.

پیش از هرچیز خوب است بدانید قرار نیست نویسنده در این کتاب به شما آموزش خودیاری بدهد و با تلقین جملات مثبت شما را برای تغییر مسیر زندگی‌تان تشویق کند. چراکه گاگینز معتقد است کتاب‌های روانشناسی موفقیت که تنها به قصد ایجاد انگیزه نوشته می‌شوند، نمی‌توانند تحولی بلندمدت و عمیق در زندگی افراد ایجاد کنند. به همین سبب او در نگارش این اثر از سخت‌ترین روزها و لحظات زندگی خود با شما سخن می‌گوید و ارزش موفقیت خود را به گذر از تاریکی‌ها و موانعی می‌داند که او را نسبت به ادامه‌ی تلاشش برای رسیدن به موفقیت مصمم کرده‌اند.

درحقیقت، باور برای آدمی در دو سطح می‌تواند وجود داشته باشد. اولی، باوری سطحی است که تحت‌تأثیر روحیه‌بخشی اطرافیان و گوش دادن به سخنرانی‌های انگیزشی و توصیه‌های روان‌شناسان موفقیت در ما ایجاد می‌شود؛ اما این‌گونه جملات و باورها هرگز قادر نیستند به خودی خود از ما در برابر ناملایمات محافظت کنند، چون به محض ایجاد اولین موانع دلسردی و ترس از پیشروی به سراغ‌مان خواهد آمد.

باور دیگر اما بر اثر ایستادگی ما در شرایط دشوار در وجودمان جوانه می‌زند و از مسیر رنج‌ها، تلاش‌ها و خستگی‌های مداوم می‌گذرد. این سطح از باور چون در شرایط دشوار ایجاد می‌شود، به آسانی از بین نخواهد رفت؛ درست مثل گیاهی در شوره‌زار که به شرایط دشوار عادت دارد و تندبادها و طوفان‌های شن نمی‌توانند به سادگی آن را ریشه‌کن کنند. البته گاگینز معتقد است این نوع باور تا خودمان نخواهیم در ما به وجود نخواهد آمد و با سخنرانی‌ها و تزریق فکرهای مثبت قابل ایجاد نیست.

چنین باوری درست در اوج ناامیدی‌ست که به سراغمان می‌آید. به بیان دیگر، ما همچون مانند غریقی هستیم که برای نجات از امواج سهمگین زندگی ناچاریم با تمام توان شنا کنیم. در چنین شرایطی بی‌شک ناامیدی و متوقف کردن تلاش مساوی با از دست دادن جان‌مان است. در خلال فصل‌های گوناگون این اثر با واقعیت‌های تلخ و شیرین زندگی نویسنده و دستاوردهای سال‌ها تلاش او برای تغییر سرنوشتش آشنا خواهید شد.

کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو ترجمه‌ی سمانه احمدزاده است که از سوی انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های اتوبیوگرافی قرار دارد.

نکوداشت‌های کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو

  • در کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو با ترکیبی از دستاوردهای مافوق بشری گاگینز و کلمات پرجاذبه‌ی او مواجه می‌شویم که در حد قوی‌ترین جملات انگیزشی عمل می‌کند. (جو روگان)

  • دیوید گوگینز یک نژاد نادر از انسان است. فلسفه‌ی او این است که دستیابی به عظمت خود، به بهای تمام داشته‌های زندگی‌مان تمام می‌شود. او با سرسختی ذهنی و نظم و انضباط شخصی‌اش انگیزه‌ای برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از جمله خود من بوده است. (دواین راک جانسون)

  • من دیوید را هنگام زمین خوردن بلند نکردم، اما او هر بار که می‌افتادم مرا بلند کرد. او با به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی خود، به همه‌ی ما طرحی ارائه کرده که بدانیم چگونه در مواجهه با ناملایمات طاقت‌فرسا برتر باشیم و در این فرآیند سرسخت بمانیم. (ژاکلین گاردنر، مادر دیوید گاگینز)

کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو مناسب چه کسانی است؟

اگر از خواندن کتاب‌های انگیزشی و مثبت‌اندیشی خسته شده‌اید و دوست دارید زندگی‌نامه‌ای الهام‌بخش و غیر اغراق‌آمیز را از یکی از افراد موفق جهان بخوانید، این کتاب انتخاب مناسبی‌ست.

با دیوید گاگینز بیشتر آشنا شویم

دیوید گاگینز متولد هفدهم فوریه‌ی سال 1975 در آمریکاست. او دوران کودکی دشواری داشت و تا بزرگسالی شغل‌های مختلفی را تجربه کرد که کشتن آفت و کار در پیست اسکیت از آن جمله‌اند. گاگینز بعدها در بزرگسالی به ارتش آمریکا پیوست و به خاطر موفقیتش در مأموریت‌های مختلف افغانستان و عراق به‌عنوان سرباز مرد برتر انتخاب شد. او همچنین ورزشکاری حرفه‌ای است که عناوین اصلی مختلفی را در مسابقات ماراتن به دست آورده. از دیگر آثار او باید به کتاب «نمی‌توانی به من آسیب بزنی: بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پی

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!

کتاب هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! نوشتۀ کریس واس، به شما یاد می‌دهد که کنترل مکالماتی را که به زندگی و کارتان مربوط هست به دست آورید.

با خواندن کتاب هرگز سازش نکنید (Never Split The Diffrences)، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از داشتن درک عمیقی از روانشناسی انسان، ماشین را با قیمت پایین‌تری بخرید، حقوقتان را افزایش دهید و کاری کنید کودکتان در زمان مقرری بخوابد.

کریس واس (Chris Voss) در این کتاب، از تجارب کاری که در بیش از دو دهه در دفتر تحقیقات فدرال (FBI) کسب کرده‌ است بهره گرفته‌ تا جوهره اصول و شیوه‌هایی را که برای رسیدن به روش جدید و هیجان‌‌انگیز کنونی به کار برده‌ در اختیار شما قرار دهد تا برای خلع سلاح، نفوذ و تسلیم شدن طرف مقابل‌تان در هر مذاکره‌ای استفاده کنید. و همچنین به شیوه‌ای انجام می‌شود که طرف مقابل آن را تصدیق می‌کند.

اولین قدم برای دستیابی به تسلط در مذاکرات روزانه، این است که بر بیزاری‌ای که از مذاکره دارید غلبه کنید. لازم نیست که آن را دوست داشته باشید؛ فقط لازم است که درک کنید جهان چگونه عمل می‌کند. مذاکره به این معنا نیست که زورگویی کنید و یا دیگران را سرکوب کنید. صرفا به این معنی است که بازی هیجانی که جامعه بشری برای آن تنظیم شده است را انجام دهید. در این جهان، هر چه را که بخواهید به دست می‌آورید. فقط باید به درستی درخواست کنید. بنابراین برای طلب حقتان، چیزی را بخواهید که فکر می‌کنید درست است.

بنابراین موضوع اصلی کتاب هرگز سازش نکنید، این است که شما را آماده پذیرش مذاکره کند و به شما یاد دهد که چطور به شیوه کاملا روان‌آگاهانه‌ای چیزی را که می‌خواهید به دست بیاورید. یاد خواهید گرفت که از احساسات، غرایز و بینش خود در هر نوع مواجهه‌ای استفاده کنید، تا ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید، آنها را تحت تاثیر قرار دهید و به چیزهای بیشتری دست یابید.

هر فصل این کتاب با داستان کوتاهی در مورد مذاکره با گروگان‌گیران شروع می‌شود، که سپس به منظور توضیح شیوه‌هایی که موثر واقع شدند و شیوه‌هایی که شکست خوردند، آن داستان کالبد شکافی می‌‌شود.

در بخشی از کتاب هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! می‌خوانیم:

هر بینش روانی و اطلاعات جدیدی که فاش می‌شود، مذاکره را یک گام به جلو می‌برد و اجازه می‌دهد تا یکی از فرضیه‌های محتمل را به خاطر دیگری کنار بگذارید. شما باید با طرز فکرِ کشف، در این فرآیند درگیر شوید. هدف اصلی شما باید این باشد که تا جایی که امکان دارد اطلاعات را استخراج و نظاره کنید. و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود افراد بسیار باهوش اغلب در مذاکرات مشکل داشته باشند. آن‌ها بسیار باهوش هستند و فکر می‌کنند که چیز جدیدی برای کشف کردن وجود ندارد، چرا که آن‌ها به همه‌چیز واقفند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: قوانین جدید
باهوش‌ترین فردِ کند ذهن در اتاق
مذاکره سبک قدیمی
قلب در مقابل ذهن
FBI حساس می‌شود
زندگی، یک مذاکره است
این کتاب
فصل 2: آینه باشید
30 سپتامبر 1993
فرضیات قطعی مانع دیدن حقیقت می‌شوند، فرضیات محتمل راهنمایی می‌کنند
آرام کردن فرد مبتلا به اسکیزوفرنی
عجله نکنید
صدا
آینه‌وار عمل کردن (تکنیک آینه‌ای)
چگونگی مقابله کردن و انجام کار خودتان بدون تقابل
درس‌های کلیدی
فصل 3: فقط دردشان را احساس نکنید، بلکه به آن برچسب بزنید
همدلی تاکتیکی
برچسب زدن
منفی‌ها را خنثی کنید، مثبت‌ها را تقویت
قبل از فکر کردن به مقصد، جاده را هموار کنید
ممیزی اتهام انجام دهید
به دست آوردن صندلی –در کلاس پروازی بالاتر- در پروازی که تمامی صندلی‌هایش رزرو شده.
درس‌های کلیدی
فصل 4: مراقب «بله» گفتن باشید، در «نه» گفتن استاد شوید
«نه» آغازگر مذاکره است
در جهان آنها متقاعدشان کنید
«نه»، محافظت است
جادوی ایمیل: چکار کنید که هرگز نادیده گرفته نشوید
درس‌های کلیدی
فصل 5: شرایط لازم برای دو کلمه‌ی متحول‌کننده‌ی مذاکرات را بوجود آورید
ایجاد اپیفنی نامحسوس
کاری کنید بگوید «درست است!» و سپس خلاصه‌سازی کنید.
«درست است» عالی است، اما «حق با شماست»، هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند
استفاده از «درست است» برای فروش
استفاده از «درست است» برای موفقیت شغلی
درس‌های کلیدی
فصل 6: واقعیت آنها را دستکاری کنید
مصالحه نکنید
مهلت زمانی: زمان را متحدِ خودتان کنید.
چنین چیزی منصفانه نیست
کلمه «منصفانه» چرا تا این اندازه قدرتمند است، چه زمان باید از آن استفاده کرد و چگونه
چگونگی کشف محرک‌های عاطفی نهفته در ارزش‌های طرف مقابل
واقعیت آن‌ها را دستکاری کنید
1. لنگر انداختن بر احساسات آن‌ها
2. اکثر اوقات ... اجازه دهید طرف مقابل زودتر شروع کند
3. محدوده قیمت ایجاد کنید
4. تغییر موضع به شرایط غیرپولی
5. وقتی در مورد ارقام صحبت می‌کنید،از ارقام فرد استفاده کنید.
6. با یک هدیه غافلگیر کنید.
چگونه برای دستمزد بیشتر مذاکره کنید
درس‌های کلیدی
فصل 7: توهم کنترل ایجاد کنید
سعی نکنید در وسط درگیری‌ها مذاکره کنید
همیشه تیمی در طرف مقابل وجود دارد
اجتناب از مخالفت و مقابله
بی‌باوری را به تعلیق درآورید
سوالاتتان را کالیبره کنید
چه چیزی باعث می‌شود نتوانید پولتان را بگیرید.
درس‌های کلیدی
فصل 8: اجرای توافق را تضمین کنید
«بله» بدون «چطور» هیچ ارزشی ندارد
بر افرادی که پشت صحنه مذاکره هستند تاثیر بگذارید
شناسایی دروغگوها، مقابله با احمق‌ها و جذب کردن بقیه
قانون 7-38-55 درصد
قانون سه
اثر پینوکیو
توجه کنید که از چه ضمایری استفاده می‌کنند
تخفیف کریس
چکار کنید که طرف مقابل پیشنهادی علیه خودش بدهد
درس‌های کلیدی
فصل 9: حسابی چانه بزنید
شما کدامیک هستید؟
تحلیل‌گر
سازش‌گر
مدعی
به صورت حریف مشت بزنید
زدن مشت متقابل: تهاجمی باشید بدون اینکه به خاطر آن مورد سوء استفاده قرار بگیرید
خشم واقعی، تهدید بدون خشم و رنجش استراتژیک
سوالاتِ «چرا»
عدم نیازمندی: داشتن طرز فکری که آماده ترک معامله است
چانه‌زنی اکرمن
مذاکره برای کاهش اجاره پس از دریافت درخواست افزایش آن
درس‌های کلیدی
فصل 10: قوی سیاه را پیدا کنید
یافتن اهرم در موضوعات غیر قابل پیش‌بینیِ قابل پیش‌بینی
کشف ناشناخته‌های ناشناخته
سه نوع اهرم
اهرم هنجاری
مذهب آن‌ها را بدانید
اصل تشابه
قدرت امیدها و رویاها
مذهب به عنوان دلیل
دیوانه نیستند، سرنخ هستند
اشتباه شماره 1: آنها اطلاعات ناقصی دارند
اشتباه شماره 2: آن‌ها محدود شده‌اند
اشتباه شماره 3: آن‌ها منافع دیگری دارند
ملاقات رو در رو داشته باشید
حواستان به لحظه‌هایی که حواستان نیست باشد
وقتی شرایط منطقی به نظر نمی‌رسد، فرصتی برای سود کردن هست
غلبه بر ترس و یادگیری به دست آوردن آنچه از زندگی می‌خواهید
درس‌های کلیدی
پیوست: برنامه «یک صفحه‌ای» مذاکره را آماده کنید
بخش اول: هدف
قسمت 2: خلاصه سازی
قسمت 3: برچسب / ممیزی اتهام
قسمت 5: سوالات کالیبره
درباره نویسنده

 

 

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب چطور یک سوسک را در دست بگیریم؟: با این کتاب از شر باورهای محدود‌کننده‌تان راحت شوید

کتاب چطور یک سوسک را در دست بگیریم؟ نوشته‌ی متیو مکس ول، داستانی است که به انسان‌ها کمک می‌کند باورهایشان را تغییر دهند و ترس‌هایشان را کنار بگذارند. این کتاب نشان می‌دهد چطور با تغییر نگرش، معنای زندگی‌ متحول می‌شود.

درباره‌ی کتاب چطور یک سوسک را در دست بگیریم؟

کتاب چطور یک سوسک را در دست بگیریم (How To Hold a Cockroach: A book for those who are free and don't know it)، اثر متیو مکس‌ول (Matthew Maxwell) در مورد رهایی خود از باورهایی است که باعث رنج ما می‌شوند. این کتاب با پیامی شگفت‌انگیز و ساده، نامه‌ای عاشقانه به نوع بشر است؛ کتابی برای کسانی که آزادند، اما خودشان نمی‌دانند. این اثر در واقع کتابی است که تمامی سنین مخاطب آن هستند.

همه‌ی ما باورهایی نسبت به خود و جهان اطرافمان داریم که برساخته‌ی باورهای دیگران است. ما در ابتدا با پدیده‌ها از دریچه‌ی نگاه دیگران آشنا می‌شویم. خانواده و جامعه تأثیرات زیادی بر احساسات و افکار می‌گذارند و گاهی ترسی کاذب در وجود ما نسبت به چیزها ایجاد می‌کنند. متیو مکس‌ول در کتاب چطور یک سوسک را در دست بگیریم؟ نشان می‌دهد که ترس ما از سوس

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب معجزه‌ی شهود

فلورانس اسکاول شین در کتاب معجزه‌ی شهود، توضیح می‌دهد که چگونه بیشتر مردم، رویدادها و وضعیت زندگی خود را حاصل عواملی نظیر بخت، اقبال و نیروهای خارجی می‌دانند. او در ادامه اضافه می‌کند که چنین تفسیری از اساس اشتباه است؛ چراکه قدرت‌های درونی افراد را نادیده می‌گیرد. این کتاب روانشناختی با ارائه‌ی ابزارهایی کارآمد به خواننده کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر از پیش تصمیم بگیرد و آرزوهای خود را به ثمر بنشاند.

درباره‌ی کتاب معجزه‌ی شهود

تنها راز رسیدن به رویاها، تقویت نیروهای فردی و باور به قدرت خویشتن است. این اندیشه، اساس کتاب معجزه‌ی شهود (The Magic Path of Intuition) را تشکیل می‌دهد که توسط فلورانس اسکاول‌ شین (Florence Scovel Shinn) به رشته‌ی تحریر درآمده. اثر حاضر، با زبانی ساده و تأثیرگذار به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا با تغییر زندگی، تجربه‌ی بهتری را برای خود رقم بزنند. نویسنده که از پیشگامان عرصه‌ی کتاب‌های خودیاری است، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با تقویت شهود، ترس‌ها و تردیده

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب گرفتاری در خلیج پولنسا pdf» دیدن فرمایید.

کتاب گرفتاری در خلیج پولنسا که به دست آگاتا کریستی نگاشته و توسط نازیلا داوری ترجمه شده است. اثر فوق در سال هزار و سیصد و هفتاد و سه به انتشار رسیده و در نشر شقایق چاپ گشته است. این نوشته با زبان فارسی و دارای تعداد دویست و بیست و چهار صفحه است.

منبع فا فایل:
https://fa-file.ir/product/206/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%86%D8%B3%D8%A7-pdf

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

سلام، لطفاً از محصول «دانلود  کتاب سیانوژن نورانی - مرگ فراموش نشده pdf» دیدن فرمایید.

 

خرید رمان سیانوژن نورانی

 


کتاب مزبوربا دو عنوان انگلیسی سیانوژن نورانی و عنوان آمریکایی مرگ فراموش نشده REMEMBERED DEATH درسال 1945 به رشته تحریر در آمد. این کتاب به همراه چند کتاب دیگر از جمله رمز قطار آبی، به سوی صفر، قتل در کرانه نیل، مسافرفرانکفورت، پایان پیام در پنج بامداد از جمله آثار برگزیده خانم آگاتاکریستی است که خود وی نیز به‌این مطلب بارها و به مناسبت هایی مختلفی اشاره کرده است.

سیانوژن نورانی SPARKLING CYANIDE داستان زن زیبایی است به نام رزماری بارتن ROSESMARY BARTON شخصیت وی، ازدواجش، مسایل و روابطی که به گونه‌ها ی مختلف دارد و مرگش رفته رفته به وسیله کسانی که وی را خوب می‌شناختند مطرح و بازگو می‌گردد.

خانم کریستی درنگارش سیانوژن نورانی یکی از بهترین شیوه‌ها را جهت ارائه‌این داستان پلیسی به کار گرفته است شیوه‌ای بسیار موثر،گیرنده منسجم و پس هیجان انگیزو ژرف....

رزماری بارتن یک سال قبل از این که موضوع داستان شکل بگیرد در می‌گذرد به کلام عریان تر داستان کتاب مربوط به یک سال بعد از درگذشت خانم رزماری است. اما وی درشرایطی درگذشت که بسیار غم انگیز بود یک شب هنگامی که شش تن در جشن تولد رزماری به شادی مشغول بودند ناگهان رزماری لیوانی را برمی دارد و می‌نوشد و چند لحظه بعد تلوتلو خوران برای همیشه روی زمین دراز می‌کشد. به زمان و مکان مرگ به طور روشن اشاره نمی‌شود ولی علت مرگ بسیار شگفت انگیز و باور نکردنی است. تشخیص پزشک قانونی خودکشی با سم سیانوژن ناشی از اختلالات روانی است. آنهم بعداز یک آنفولانزا!! ... اما بعد که سم سیانور در کیف وی پیدا شد و وصیت نامه وی مطرح گردید قضیه عوض شد ...

مشخصات کتاب الکترونیک
نام کتاب    رمان سیانوژن نورانی
نویسنده    آگاتا کریستی
مترجم    بهرام افراسیابی
ناشر چاپی    انتشارات مهرفام
سال انتشار    ۱۳۷۲
فرمت کتاب    EPUB
تعداد صفحات    279
زبان    فارسی


https://fa-file.ir/product/205/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF--%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%88%DA%98%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C---%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87-pdf

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب دختر سوم  pdf» دیدن فرمایید. دانلود رایگان کتاب دختر سوم آگاتا کریستی
دانلود رایگان کتاب راز قطار آبی آگاتا کریستی
دانلود کتاب مار مخوف آگاتا کریستی
دانلود رایگان کتاب های پوارو
دانلود رایگان کتاب پس از تشییع جنازه
دانلود کتاب شاهدی برای تعقیب
دانلود کتاب های آگاتا کریستی
دانلود رایگان کتاب جشن هالووین آگاتا کریستی

فا فایل

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

دانلود کتاب دختر سوم اثر آگاتا کریستی pdf
پوآرو آخرین جرعه ی شیرکاکائو را سر کشید. فنجان را کنار زد و از جا بلند شد. به طرف بخاری دیواری رفت و مقابل آینه روی طاقچه سبیلش را با دقت آراست. راضی شد و در انتظار ورود مهمان دوباره روی صندلی نشست. دقیقا نمی دانست در انتظار چه نوع آدمی باید باشد… شاید انتظار کسی را داشت که کمی به ذائقه اش در مورد جذابیت زنانه نزدیکتر باشد. عبارت کهنه ی «زیبای مغموم» در ذهنش تداعی شده بود. اما وقتی جرج، مهمان را به اتاق راهنمایی کرد، مأیوس شد؛ بی اختیار سر تکان داد و آه کشید. زیبایی ای در کار نبود، غم خاصی هم به چشم نمی خورد. تنها شاید اندکی سردرگمی.

خرید کتاب دختر سوم pdf

 هرکول پوآرو یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های کارآگاهی جهان است. بسیاری از علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی و معمایی او را دوست دارند و خیلی وقت‌ّها تلاش کرده‌اند از زاویه‌ی دید او به ماجراها نگاه کنند و سعی کنند مسائل را با راه‌حل‌های پوآرویی حل کنند. آگاتا کریستی خالق این شخصیت است که جنایت‌های هیجان‌انگیزی را ترتیب داده تا پوآرو آن‌ها را رمزگشایی کند. «دختر سوم» یکی از داستان‌های کریستی است که در آن هرکول پوآرو با یک ماجرای عجیب‌وغریب روبه‌رو است. این کتابی است که اگر خواندش را آغاز کنید ذهنتان را به خود مشغول خواهد کرد و تا زمانی که داستان به پایان نرسد نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

 

‌درباره‌ی کتاب دختر سوم اثر آگاتا کریستی

کتاب دختر سوم با عنوان اصلی «third girl» اولین با سال ۱۹۶۶ منتشر شد. این داستان با مراجعه‌ی دختر جوانی به پوآرو آغاز می‌شود که فکر می‌کند قتل انجام داده است. این دختر جوان که پس از مرگ مادر و ازدواج مجدد پدرش با زنی دیگر از خانه بیرون زده است با دو دختر دیگر در لندن هم‌اتاقی شده است. او تعدادی از روزهای اقامتش در لندن را به یاد نمی‌آورد و فکر می‌کند کسی را به قتل رسانده است. او به کارآگاه پوآرو مراجعه کرده تا از کمک او استفاده کند و حقیقت را دریابد. از سوی دیگر اتفاقات دیگری از طرف مادرخوانده‌ی دختر در جریان است

ماجرای کتاب دختر سوم داستانی پر کشش است که کریستی با صبر و حوصله جزئیاتش را بیان کرده و کم‌کم مخاطب را پای داستان میخکوب کرده است. این داستان جذاب در سراسر جهان مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و تاکنون به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده است.

‌درباره‌ی آگاتا کریستی نویسنده‌ی کتاب دختر سوم

آگاتا میلر که او را با نام آگاتا کریستی می‌شناسیم نویسنده‌ی زن انگلیسی متولد ۱۸۹۰ است. آگاتا در ۵ سالگی خواندن و نوشتن را یاد گرفت و مدت‌ها در کتابخانه‌ی پدرش مطالعه می‌کرد. بااینکه او تحصیلات دانشگاهی نداشت اما اطلاعات عمومی بسیاری داشت و چیزهای زیادی می‌دانست. دوران جوانی آگاتا کریستی با جنگ جهانی همراه بود و همین باعث شد او به‌َعنوان پرستار و داروساز در پشت جبهه کمک کند. چیزهایی که او در این دوران درباره‌ی داروها و به‌خصوص سم‌ها یاد گرفت در آینده در داستان‌هایش به کارآمد.

آگاتا کریستی علاوه بر داستان‌های پلیسی شعر و داستان کوتاه می‌نوشت اما هیچ‌کدام از آن‌ها شهرت داستان‌های پلیسی‌اش را پیدا نکرد. از میان داستان‌های مشهور این نویسنده‌ی انگلیسی می‌توان به کتاب‌های «قتل در بین‌النهرین»، «قتل راجر آکروید»، «چهار قدرت بزرگ»، «قتل‌های الفبایی»، «دشمن مخفی»، «دست پنهان»، «سپس هیچ‌کدام باقی نماندند» و «معمای کارائیب» اشاره کرد.

آگاتا کریستی در سال‌های فعالیتش برنده‌ی جوایز مختلفی هم شده است. او برای رمان «شاهد پرونده» برنده‌ی جایزه‌ی ادگار شد. همچنین «مجمع معمایی نویسان آمریکا» جایزه‌ی استاد اعظم را سال ۱۹۵۵ به او داد. او لقب بانو را هم از دربار سلطنتی دریافت کرده است. آگاتا کریستی، «ملکه‌ی جنایت» سال ۱۹۷۶ براثر مرگ طبیعی درگذشت.

ترجمه‌ی کتاب دختر سوم به فارسی

کتاب‌های آگاتا کریستی در ایران نیز مانند سراسر جهان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. بیشتر آثار او چندین بار به فارسی برگردانده شده و در هر کتاب‌فروشی‌ای که پا بگذارید تعدادی از آثار او را می‌توانید پیدا کنید. انتشارات هرمس کتاب دختر سوم را با ترجمه‌ی مهتاب بخارایی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب دختر سوم را خواند؟

آگاتا کریستی خالق بهترین داستان‌های جنایی سراسر جهان است. شاید باورش سخت باشد اما داستان‌های او پس از کتاب مقدس و آثار شکسپیر پرفروش‌ترین آثار جهانند و تاکنون بیش از یک میلیارد نسخه از آن‌ها در سراسر جهان منتشرشده است. «دختر سوم» یکی از آثار بسیار جذاب اوست که به مجموعه‌ی کارآگاه پوآرو تعلق دارد و پر از تعلیق و لحظات گیج‌کننده است. لحظاتی که حتی کارآگاه پوآرو را هم به وجد می‌آورد. اگر یک روز خسته‌کننده را می‌گذرانید و کاری برای انجام‌دادنی ندارید خواندن کتاب «دختر سوم» می‌تواند حالتان را عوض کند. این کتاب را بخوانید و از سفر به ذهن ملکه‌ی جنایت لذت ببرید.

کتاب دختر سوم در دسته‌ی کتاب‌های داستان پلیسی قرار دارد.

کتاب دختر سوم مناسب برای گروه سنی نوجوانان و علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و پلیسی است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 293 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 14 روز بخوانید.

رمان دختر سوم جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان پلیسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی داستان پلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب دختر سوم اثر آگاتا کریستی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان پلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

‌در بخشی از کتاب دختر سوم می‌خوانیم

عجب دردسری! جرعه‌ای شیرکاکائو سر کشید و سرش را تکان داد.

در باز شد و پیشخدمت تعلیم‌دیده‌اش جرج وارد شد. رفتارش نامتعارف و تا حدودی پوزش طلبانه بود. سرفه‌ای کرد و آرام گفت:

-یک... خانم جوان آمده‌‌اند.

پوآرو با تعجب و اندکی ناخشنودی رو به او کرد و به‌تندی گفت:

-من در این ساعت کسی را نمی‌پذیرم.

جرج حرف او را تائید کرد:

-بله آقا، می‌دانم.

آقا و خدمتکار لحظه‌ای به هم نگاه کردند. گاهی برقراری ارتباط بین این دو مشکل می‌شد. جرج نشان می‌داد که اگر آقا با لحن کلام، کنایه، یا بعضی واژه‌های خاص، سؤال صحیح را بپرسد جواب می‌گیرد. پوآرو با خودش دنبال پرسش مناسب این موقعیت می‌گشت. بااحتیاط پرسید:

-این خانم جوان خوش‌قیافه است؟

-به نظر من نه قربان، ولی سلیقه‌ها مختلف است.

پوآرو به این پاسخ فکر کرد. به یاد مکث کوتاهی افتاد که جرج قبل از گفتن عبارت «خانم جوان» کرده بود. جرج آدم‌شناسی باریک‌بین بود، از موقعیت اجتماعی این مهمان مطمئن نبود و برای همین عجالتاً با حسن نیت او را خانم نامیده بود.

-پس یه عقیده تو ایشان یک خانم جوان هستند و نه –مثلاً- یک فرد جوان؟

جرج با تأسفی صادقانه جواب داد:

-بله قربان، این‌طور فکر می‌کنم. البته این روزها تشخیص زیاد ساده نیست.

- نگفت چرا می‌خواهد مرا ببیند.

جرج با اکراه، انگار که بخواهد پیشاپیش ازآنچه می‌گوید عذرخواهی کند، گفت:

-چرا. می‌خواهد با شما در مورد قتلی که شاید مرتکب شده باشد مشورت کند.

هرکول پوآرو خیره شد. ابروهایش را بالا برد:

-شاید مرتکب شده باشد؟ خودش نمی‌داند؟

-این‌طور گفت، قربان.

پوآرو گفت:

-عجیب، ولی احتمالاً جالب است.

 

 

حالا چه؟ پس از این کار فرهنگی بزرگ، اوقات خوش استراحت را که به آن نیاز داشت، می گذراند. ولی نمی توان برای همیشه استراحت کرد. باید به کار می پرداخت. اما متاسفانه تصوری از کار بعدی نداشت. باز هم به کار ادبی بپردازد؟ با خود فکر کرد که نه، بهتر است آدم کاری را خوب انجام دهد و بعد کنار بگذاردش. این شعارش بود. حقیقت این بود که حوصله اش سر رفته بود. این فعالیت شدید فکری که مدت ها در آن غرق بود، او را خسته کرده بود. باعث شده بود عادات بدی پیدا کند، او را ناآرام کرده بود…

مهمان او دختری بود شاید با بیست و اندی سال سن، موهای بلند ژولیده با رنگی غیرمشخص که روی شانه اش ریخته بود. چشم های درشتش که هیچ حالتی را تداعی نمی کرد، به رنگ سبز مایل به آبی بود. لباسی پوشیده بود که ظاهرا نسل او می پسندید. چکمه ی پاشنه بلند چرم مشکی، جوراب پشمی درشت باف سفید که می شد به تمیزی آن شک کرد، دامنی تنگ و کوتاه، و پولوور پشمی کلفت و گشاد و شلخته وار. هر کس هم سن و هم نسل پوآرو بود فقط یک چیز دلش می خواست: دختر را فورا به حمام بیندازد.

    
4.5/5 (2 دیدگاه)
اطلاعات محصول
حجم فایل : 38 مگابایت
فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 266 ص

منبع: 
https://fa-file.ir/product/204/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%85--pdf

  • المیرا شریفی
  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد

بعل کادمون در کتاب جادوی جن به بررسی ماهیت، توانایی‌ها و نحوه‌ی ارتباط‌گیری با «اجنه» پرداخته است. با به‌کارگیری تکنیک‌هایی که این اثر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید جن را مطیع دستورات خود کنید.

درباره کتاب جادوی جن:

و در حقیقت، انسان را از گِلى خشک، از گِلى سیاه و بدبو، آفریدیم. و پیش از آن، جن را از آتشى سوزان و بى‌دود خلق کردیم. (قرآن کریم، آیه 26 و 27 سوره حجر)

برای بسیاری از انسان‌ها یکی از ترسناک‌ترین تصورات، فکر کردن به ارتباط با دنیای ارواح است. اما حقیقت این است که جهان ما تحت احاطه‌ی موجودات فراطبیعی‌ست و همین امر عنصری جادویی را به وجودمان می‌افزاید. بعل کادمون (Baal Kadmon) این بار در کتاب جادوی جن (Jinn Magick) به سراغ موضوعی پویا رفته که با نوشته‌های قبلی‌اش تفاوت دارد. او از موجودات معنوی‌ای سخن می‌گوید که تأثیر شگرفی بر زندگی ما می‌گذارند: جن‌ها...

جن‌ها موجوداتی فراطبیعی هستند که نه در گروه فرشتگان قرار می‌گیرند و نه دقیقاً در زمره‌ی شیاطین. آن‌ها متعلق به طبقه‌ای مجزا هستند و موازی با انسان حضور دارند. این موجودات آن‌قدر با زندگی ما در هم تنیده‌اند که نمی‌توان روزهای خود را بدون تعامل با آنان سپری کرد. گرچه ممکن است بعضی از اجنه نیات بدی داشته باشند، اما بسیاری از جن‌ها نیز «خوب» هستند. انسان و جن شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند و با این حال توانایی‌هایی دارند که ما فاقد آن‌ها هستیم. خبر خوب اینجاست که ما با انجام یک‌سری مناسک و افزایش آگاهی و اطلاعات خود در این باره، می‌توانیم جن‌ها را مهار کنیم و مطیع دستورات و خواسته‌های خود سازیم.

انواع جن‌ها، ماهیت آن‌ها و نحوه‌ی پیوندشان با انسان از جمله مواردی‌ست که در این کتاب خواندنی با آن‌ها آشنا می‌شوید. این اثر اولین بار در سال 2015 منتشر شد و مخاطبان کتاب‌های ماوراءالطبیعه را شیفته‌ی خود کرد. قبل از مطالعه‌ی این کتاب باید به شما هشدار دهیم؛ اگرچه با مطالعه‌ی کتاب جادوی جن می‌توانید نوعی بر اجنه سلطه پیدا کنید اما باید بر آنچه که طلب می‌کنید، دقت کافی را داشته باشید. چرا که جن‌ها هم مانند هر موجود ماوراءالطبیعی دیگری به مراقبت نیاز دارند و می‌توانند شما را به شیوه‌ای به خواسته‌هایتان برسانند که ترجیح دهید هرگز به آن خواسته نرسیده بودید!

کتاب جادوی جن مناسب چه کسانی است؟

اگر به موضوعات مرتبط با ماوراء‌الطبیعه علاقه‌مند هستید، کتاب جادوی جن به شما پیشنهاد می‌شود.

با بعل کادمون بیشتر آشنا شویم:

او را با عناوینی همچون غیب‌شناس، محقق دین، مورخ و نویسنده می‌شناسیم. بعل کادمون اولین دعوت غیبی خود را زمانی که خیلی جوان بود دریافت کرد. بعد از گذشت چندین دهه و تعامل با بزرگ‌ترین استادان جهان، کادمون احساس کرد که آمادگی این را دارد که آنچه را که آموخته، با دیگران به اشتراک گذارد. آنچه او در کتاب‌هایش روایت می‌کند، بی‌حاشیه و مستقیم است و همین امر بر جذابیت نوشته‌هایش می‌افزاید. از دیگر آثار او می‌توان به «72 نام خدا: 72 کلید تحول» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جادوی جن می‌خوانیم:

جن از نظر اسلام دارای اراده آزاد است و می‌تواند انتخاب کند و نیاز به زندگی با آن انتخاب دارد. به خصوص انتخاب‌های مذهبی. این من را بیش از همه گیج کرد. جن در واقع می‌تواند مسلمان، یهودی، مسیحی و غیره باشد. از آنجایی که قرآن کتاب مقدس اسلام است، به راحتی می‌توان فهمید که جنیان باید اسلام را قبول کنند، اما می‌توانند ادیان دیگر را نیز بپذیرند. در قرآن آمده جنیان نیز رسولانی معنوی دارند که یا آن‌ها را به انحراف می‌کشاند یا به راه راست هدایت می‌کند.

قرآن سوره انعام آیه 130 می‌فرماید: اى گروه جن و انس، آیا از میان شما فرستادگانى براى شما نیامدند که آیات مرا بر شما بخوانند و از دیدار این روزتان به شما هشدار دهند؟ گفتند: «ما به زیان خود گواهى دهیم.» [که آرى، آمدند] و زندگى دنیا فریبشان داد، و بر ضد خود گواهى دادند که آنان کافر بوده‌اند.

واضح است که آن‌ها نیز عقاید مشابهی دارند. قرآن در ادامه به‌طور مستقیم از جن در آیه 11 سوره جن نقل می‌کند: «در میان ما عده‌ای هستند که صالح و برخی عکس آن‌اند. ما گروه‌هایی هستیم که راه‌های متفاوتی داریم (فرقه‌های مذهبی)». مطمئناً واضح‌تر از این نمی‌تواند باشد. جالب اینجاست که شیطان یا ابلیس که خود جن بوده نه تنها به انسان‌ها طعنه میزند بلکه جنیان دیگر را مسخره می‌کند و بر آن‌ها قدرت دارد. بهشت‌ها و جهنم‌های موازی برای انسان‌ها و جن‌ها وجود دارد که در آن‌ها به خاطر اعمال ناشایستشان پاداش یا کیفر می‌دهند. این موضوع اساس اراده آزاد است که کار با آن‌ها را جالب می‌کند. ما به این موضوع خواهیم پرداخت، اما قبل از انجامش اجازه دهید انواع مختلف جن را شرح دهم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
جن
انواع مختلف جن
حضرت سلیمان و اجنه
مشهورترین جن - شیطان / ابلیس
تجربیات شخصی من با جن
آنچه شما نیاز دارید
7 مناسک جن
فراخواندن جن برای شفا
دعوت از جن برای قدرت‌های فراروانی
دعوت از جن برای محافظت در برابر حملات روحی و جسمی
مناسک جن برای بسط ذهن، به دست آوردن بینش، چه معنوی و چه دنیوی
آیین جن برای امور مالی
آیین جن برای عشق و محبت
مراسم جن برای غلبه بر دشمنان
آزاد کردن جن
نتیجه‌گیری

https://fa-file.ir/category/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

  • المیرا شریفی