دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد

بعل کادمون در کتاب جادوی جن به بررسی ماهیت، توانایی‌ها و نحوه‌ی ارتباط‌گیری با «اجنه» پرداخته است. با به‌کارگیری تکنیک‌هایی که این اثر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید جن را مطیع دستورات خود کنید.

درباره کتاب جادوی جن:

و در حقیقت، انسان را از گِلى خشک، از گِلى سیاه و بدبو، آفریدیم. و پیش از آن، جن را از آتشى سوزان و بى‌دود خلق کردیم. (قرآن کریم، آیه 26 و 27 سوره حجر)

برای بسیاری از انسان‌ها یکی از ترسناک‌ترین تصورات، فکر کردن به ارتباط با دنیای ارواح است. اما حقیقت این است که جهان ما تحت احاطه‌ی موجودات فراطبیعی‌ست و همین امر عنصری جادویی را به وجودمان می‌افزاید. بعل کادمون (Baal Kadmon) این بار در کتاب جادوی جن (Jinn Magick) به سراغ موضوعی پویا رفته که با نوشته‌های قبلی‌اش تفاوت دارد. او از موجودات معنوی‌ای سخن می‌گوید که تأثیر شگرفی بر زندگی ما می‌گذارند: جن‌ها...

جن‌ها موجوداتی فراطبیعی هستند که نه در گروه فرشتگان قرار می‌گیرند و نه دقیقاً در زمره‌ی شیاطین. آن‌ها متعلق به طبقه‌ای مجزا هستند و موازی با انسان حضور دارند. این موجودات آن‌قدر با زندگی ما در هم تنیده‌اند که نمی‌توان روزهای خود را بدون تعامل با آنان سپری کرد. گرچه ممکن است بعضی از اجنه نیات بدی داشته باشند، اما بسیاری از جن‌ها نیز «خوب» هستند. انسان و جن شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند و با این حال توانایی‌هایی دارند که ما فاقد آن‌ها هستیم. خبر خوب اینجاست که ما با انجام یک‌سری مناسک و افزایش آگاهی و اطلاعات خود در این باره، می‌توانیم جن‌ها را مهار کنیم و مطیع دستورات و خواسته‌های خود سازیم.

انواع جن‌ها، ماهیت آن‌ها و نحوه‌ی پیوندشان با انسان از جمله مواردی‌ست که در این کتاب خواندنی با آن‌ها آشنا می‌شوید. این اثر اولین بار در سال 2015 منتشر شد و مخاطبان کتاب‌های ماوراءالطبیعه را شیفته‌ی خود کرد. قبل از مطالعه‌ی این کتاب باید به شما هشدار دهیم؛ اگرچه با مطالعه‌ی کتاب جادوی جن می‌توانید نوعی بر اجنه سلطه پیدا کنید اما باید بر آنچه که طلب می‌کنید، دقت کافی را داشته باشید. چرا که جن‌ها هم مانند هر موجود ماوراءالطبیعی دیگری به مراقبت نیاز دارند و می‌توانند شما را به شیوه‌ای به خواسته‌هایتان برسانند که ترجیح دهید هرگز به آن خواسته نرسیده بودید!

کتاب جادوی جن مناسب چه کسانی است؟

اگر به موضوعات مرتبط با ماوراء‌الطبیعه علاقه‌مند هستید، کتاب جادوی جن به شما پیشنهاد می‌شود.

با بعل کادمون بیشتر آشنا شویم:

او را با عناوینی همچون غیب‌شناس، محقق دین، مورخ و نویسنده می‌شناسیم. بعل کادمون اولین دعوت غیبی خود را زمانی که خیلی جوان بود دریافت کرد. بعد از گذشت چندین دهه و تعامل با بزرگ‌ترین استادان جهان، کادمون احساس کرد که آمادگی این را دارد که آنچه را که آموخته، با دیگران به اشتراک گذارد. آنچه او در کتاب‌هایش روایت می‌کند، بی‌حاشیه و مستقیم است و همین امر بر جذابیت نوشته‌هایش می‌افزاید. از دیگر آثار او می‌توان به «72 نام خدا: 72 کلید تحول» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جادوی جن می‌خوانیم:

جن از نظر اسلام دارای اراده آزاد است و می‌تواند انتخاب کند و نیاز به زندگی با آن انتخاب دارد. به خصوص انتخاب‌های مذهبی. این من را بیش از همه گیج کرد. جن در واقع می‌تواند مسلمان، یهودی، مسیحی و غیره باشد. از آنجایی که قرآن کتاب مقدس اسلام است، به راحتی می‌توان فهمید که جنیان باید اسلام را قبول کنند، اما می‌توانند ادیان دیگر را نیز بپذیرند. در قرآن آمده جنیان نیز رسولانی معنوی دارند که یا آن‌ها را به انحراف می‌کشاند یا به راه راست هدایت می‌کند.

قرآن سوره انعام آیه 130 می‌فرماید: اى گروه جن و انس، آیا از میان شما فرستادگانى براى شما نیامدند که آیات مرا بر شما بخوانند و از دیدار این روزتان به شما هشدار دهند؟ گفتند: «ما به زیان خود گواهى دهیم.» [که آرى، آمدند] و زندگى دنیا فریبشان داد، و بر ضد خود گواهى دادند که آنان کافر بوده‌اند.

واضح است که آن‌ها نیز عقاید مشابهی دارند. قرآن در ادامه به‌طور مستقیم از جن در آیه 11 سوره جن نقل می‌کند: «در میان ما عده‌ای هستند که صالح و برخی عکس آن‌اند. ما گروه‌هایی هستیم که راه‌های متفاوتی داریم (فرقه‌های مذهبی)». مطمئناً واضح‌تر از این نمی‌تواند باشد. جالب اینجاست که شیطان یا ابلیس که خود جن بوده نه تنها به انسان‌ها طعنه میزند بلکه جنیان دیگر را مسخره می‌کند و بر آن‌ها قدرت دارد. بهشت‌ها و جهنم‌های موازی برای انسان‌ها و جن‌ها وجود دارد که در آن‌ها به خاطر اعمال ناشایستشان پاداش یا کیفر می‌دهند. این موضوع اساس اراده آزاد است که کار با آن‌ها را جالب می‌کند. ما به این موضوع خواهیم پرداخت، اما قبل از انجامش اجازه دهید انواع مختلف جن را شرح دهم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
جن
انواع مختلف جن
حضرت سلیمان و اجنه
مشهورترین جن - شیطان / ابلیس
تجربیات شخصی من با جن
آنچه شما نیاز دارید
7 مناسک جن
فراخواندن جن برای شفا
دعوت از جن برای قدرت‌های فراروانی
دعوت از جن برای محافظت در برابر حملات روحی و جسمی
مناسک جن برای بسط ذهن، به دست آوردن بینش، چه معنوی و چه دنیوی
آیین جن برای امور مالی
آیین جن برای عشق و محبت
مراسم جن برای غلبه بر دشمنان
آزاد کردن جن
نتیجه‌گیری

https://fa-file.ir/category/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

  • ۰۲/۰۵/۱۸
  • المیرا شریفی

نظرات (۱)

  • http://Eitaa.com/cartoonito/68
  • http://Eitaa.com/cartoonito/68

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی