دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلودنیوز~

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

دانلود بازی و برنامه مود شده فایل های رایگان

  • ۰
  • ۰

کسب درآمد اینترنتی با نیو درآمد

راه رسیدن به ثروتمند فراوان چیه؟

همه دوست دارند برن بهشت اما هیچکس حاضر نیست بمیره و همه دوست دارن ثروتمند بشن اما هیچ کس حاضر نیست اقدام کنه. میتونه 2 تا دلیل داشته باشه یا میترسن ریسک کنن یا قبلا این کار رو انجام دادن اما چون مشوق خوبی نداشتن موفق نشدن به درآمد مطلوب خوشون برسند، یک بار برای همیشه درآمدزایی اینترنتی با نیو درآمد در یک دوره کاملا حرفه ای راه اندازی کسب و کار بر روی سایت و شبکه اجتمایی اینستاگرام به شما معرفی میکنم

کسب درآمد اینترنتی چیه؟

کسب درآمد اینترنتی چیست؟

بسیاری از افراد جامعه به دلیل عدم آگاهی، بر این باورند که کسب درآمد اینترنتی کار افراد تنبل است، اما در اصل افراد باهوش در این زمینه موفق ترند.

البته خود من بر این عقیده هستم که اینترنت یک مکان هوشمند هست ،پس باید در اون هوشمندانه کسب درآمد کنیم ،فرقی هم نمیکنه تنبل هستید یا باهوش

 

مشاوره در زمینه کسب درآمد از اینترنت

نکته ای که میگم همه گیر نیست. اما برای 95 درصد افراد جواب میده. چون افراد شرایط مختلفی دارن. امروز منطقی به حرف های من فکر کن و بهشون عمل کن. چون من میخوام مسیرو نشونت بدم. من یه نقشه ی راه ثروت آفرین میلبونی بهتون میدم.

 

ماهانه چقدر میتونم از اینترنت پول در بیارم؟

چقدر فکر میکنی میتونی در بیاری؟!

2میلیون ماهی؟

4میلیون ماهانه؟!

10 میلیون چطور؟!

20 میلیون هم بد نیستا!!

50 میلیون کافیه؟! یا باز هم درآمد بیشتر میخوای

نقشه ثروت آفرینی رو برات آماده کردم کافیه فقط طبق نقشه پیش بری انوقت هر چقدر که دلت میخواد میتونی از اینترنت پول در بیاری

کسب درآمد از اینترنت محدویت ندارد.

 

برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت به چه چیزی نیاز داریم؟

کسب درآمد میلیونی در هر حوزه ای مستلزم تخصص و مهارت هست، در اینترنت هم همه میتونن کسب درآمد کنند اما باید مهارتی بلد باشن ، و هر مقدار که مهارت شما کمیاب تر باشه شما درآمد بیشتری دارید.

بسیاری از افراد وقتی اسم کسب درآمد اینترنتی به گوشون میخوره سریعا این کلمه رو در گوگل سرچ میکنن تا ببیند چه خبره،اما با سایت هایی برخورد می‌کنند که یک مشت مزخرف تحویلشون میده یا پکیجی رو پیشنهاد میده که توی فورکیا فایل بفروشند

آیا تمام اون چیزی که میخواید ،همینه که توی فورکیا فایل ارسال کنید؟

 

درآمد ماهی نهایتا 2 میلیون داشته باشید؟!

 

نه دوست عزیز ، تو برای این خلق شدی تا به هدفت برسی ،هدف تو این نیست برای دیگران کار کنی تو باید امپراتوری اینترنتی خودت رو بنا کنی ،امپراتوری که نه تنها خودت بلکه فرزندانت هم با اون کسب و کار به ثروت برسند

بسیاری از مردم با راه اندازی یک سایت یا پیچ  شروع به کسب درآمد میلیونی یا حتی میلیاردی کردند، چرا شما نتونید؟؟!

 

درآمدزایی اینترنتی رو از کجا شروع کنم؟

چرا کسب درآمدزایی از اینترنت

همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: 

اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید.

پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد.

حال ممکنه یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشه و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی، اما 99/99999 درصد این افرادی که می‌بینی موفق شدند دوره های کاربردی راه اندازی کسب و کار سایت یا پیج رو تهیه کردند که تونستند به این میزان از موفقیت برسند ، پس هیچگاه سعی نکنید بدون دانش وارد این گونه حوزه ها بشید.


کسب درآمد اینترنتی بدون ریسک

شکست های بزرگ در زمینه کسب درآمد اینترنتی

من خودم سال ها پیش وقتی چیزی از درآمدزایی اینترنتی نمیدونستم و مشتاق یادگیری اون بودم با دردسر های زیادی روبرو شدم ، در سال ۹۴ اصلا کسی به عنوان مدرس آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود نداشت که من از اون مشاوره یا دوره ای دریافت کنم تا بتونم مسیر راه اندازی کسب و کار رو بشناسم ، یادمه روز ساعت ۵ بیدار میشدم و تا ساعت ۳ نصف شب همش در سایت های خارجی می چرخیدم تا به روشی یا راه حلی برسم که بتونم کسب و کار خودم رو پیاده کنم

این سال ها گذشت و من هر روز تجربیاتی کسب کردم و آخر تونستم روش کسب درآمد رو بشناسم و الان هم اون رو به تمامی ایرانی های عزیز منتقل میکنم.

اوایل مثلا کسی رو پیدا می‌کردم که به عنوان طراح سایت در اینترنت بود و بعد از گرفتن مبالغی من رو بلاک میکردن ،شاید توی این سال ها افراد زیادی از من کلاه برداری کرده باشن اما من تونستم به درآمد عالی برسم و الان از سطح زندگی خودم راضی هستم شاید اون افراد هنوزم کلاه برداری کنند اما من الان یک مدرس در حوزه راه اندازی کسب و کار شدم

 

امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد:

 یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد.

به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه  مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد.

در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد، مهم این نیست که در چه حوزه ای باشید مهم این هست که تا چه اندازه تسلط پیدا کنید در اون حوزه و خلاقیت داشته باشید تا از رقبا پیشی بگیرید

به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: 

یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند.

شما برای راه اندازی یک کسب و کار پیش پا افتاده سنتی در کمترین حالت باید 50 میلیون خرج کنید (مثلا دست فروشی) اما برای کسب درآمد اینترنتی در بیشترین حالت ممکن با 3 میلیون تومان هم می‌شود یک کسب و کار حرفه ای راه اندازی کرد

 

با تجهیزات معمولی قابل انجام است: 

اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!

از کدوم سایت باید کسب درآمد کنم؟

 

بهترین روش کسب درآمد آنلاین

در این سایت به شما بهترین روش کسب و کار آنلاین را آموزش میدهیم

مراحل کسب درآمد را از 0 تا نقطه ای که شما به درآمد 50 میلیون در ماه می‌رسید دنبال می‌کنیم، پشتیبانی حرفه ای نیو درآمد آماده پاسخ گویی به سوالات و مشکلات شماست

چرا باید کسب درآمد آنلاین را شروع کرد؟

نیاز به سرمایه اولیه پایین

مهم ترین دلیلی که باعث می شود اکثر افراد از راه اندازی کسب و کار خودشان منصرف شوند، نداشتن سرمایه است.
امروزه برای شروع یک کسب و کار سنتی، نیاز به سرمایه اولیه زیادی، برای خرید یا اجاره یک مغازه مناسب، استخدام کارمند و… است؛ با وجود چنین مشکلاتی، به جای فراموشی رویای راه اندازی کسب و کار شخصی تان، بهتر است به سمت کسب و کار اینترنتی روی بیاورید.
شما با یک سرمایه اولیه اندک، می توانید کسب و کار دائمی و پولسازی را برای خود شروع کنید.

کاهش بازار کسب و کار های سنتی

​همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، ورژن مجازی اکثر کسب و کارها راه اندازی شده است و به تدریج ایده های نو، کسب و کارهایی که هنوز فقط نسخه سنتی دارند را هم مجازی خواهد کرد. در دنیای مجازی افراد فقط چند کلیک با خرید فاصله دارند و همین باعث می شود که اینترنت را برای رفع نیاز خود، انتخاب کنند. درکل تحقیقات نشان می دهد، تعداد خریدهای اینترنتی روز به روز درحال افزایش است.
با توجه به شواهد موجود، چیز زیادی از عمر کسب و کارهای سنتی نمانده است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم، حتی اگر سرمایه اولیه لازم برای راه اندازی کسب و کار سنتی را دارید، این اشتباه را مرتکب نشوید.

کسب درآمد بالا

اگر در فکر درآمد بالا هستید، نیاز است که کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و تمایل افراد به خرید آنلاین، راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین انتخاب است. با طراحی یک سایت فروشگاهی، ماه به ماه درآمدتان افزایش خواهد یافت. قطعا رسیدن به درآمد بالا در اینترنت، سختی خودش را دارد اما تحمل این سختی ها به نتایج درخشان بعدش، می ارزد.

تبلیغات کم هزینه

هر کسب و کاری برای افزایش فروش، نیاز به معرفی محصولات و خدمات خود دارد. بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارهای سنتی، سخت و پرهزینه است اما در کسب و کارهای اینترنتی، این طور نیست. برای مثال، یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی (سئو) سایت است؛ با رعایت اصول سئو و تولید محتوا درست، می توانید بازدید سایت تان را تا حد زیادی افزایش دهید و کسب و کارتان را به آنها معرفی کنید. اگر با اصول صحیح تولید محتوا و سئو آشنایی ندارید، نگران نباشید؛ کارشناسان ما در آسازون، آماده کمک کردن به شما هستند!

بدون محدویت مکانی و زمانی

در کسب و کار اینترنتی، لزوم به حضور به مکان خاصی نیست. در منزل، مهمانی یا مسافرت، با سیستمی که به اینترنت وصل می شود، در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، می توانید کارتان را انجام دهید. درواقع نکته مثبت اینجاست که در کسب و کار اینترنتی، زمان و مکان در اختیار خودتان است!

ارایه خدمات 24 ساعته

ارایه خدمات 24 ساعته برای بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی، برخلاف کسب و کارهای آنلاین، غیر ممکن است. شما با داشتن یک سایت فروشگاهی، می توانید به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان باشید و اینگونه شانس فروش تان را بالا ببرید.

بازار هدف بزرگ تر

در کسب و کار سنتی، بازار شما، محدود به منطقه و شهر خودتان است. هرچقدر هم که محل فروشگاه شما پر رفت و آمد باشد، باز هم تعداد مشتریانتان از حد مشخصی فراتر نخواهد رفت. اما در کسب و کار اینترنتی، شما با یک بازار هدف وسیع رو به رو هستید و امکان دارد بازید از سایت تان، روزانه حتی به بیش از هزاران نفر هم برسد. دنیای مجازی به شما این امکان را داده است تا بتوانید کسب و کارتان را در معرض دید میلیون ها نفر بگذارید و اینگونه شانس فروش خود را افزایش دهید.

 

کسب درآمد اینترنتی با موبایل

بیش از 60% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی های هوشمند مصرف می شود؛ این یک فرصت بالقوه برای کسب درآمد از طریق گوشی موبایل است.

فرصت های زیادی برای کسب درآمد با موبایل وجود دارد، البته که رقابت در آن هم هر روز بیشتر و بیشتر می شود. شما می توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس به طور مثال با فروش محصولات اینترنتی یا فعالیت در یوتیوب  به طور متوسط در هر ماه بین 2 تا 10 میلیون تومان درآمد داشته باشید.

در اینجا ما چند نمونه راه های کسب درآمد اینترنتی با موبایل (دلاری و ریالی) را به شما معرفی می کنیم تا بر اساس تخصص و علاقه یکی را انتخاب کنید.

کسب درآمد با موبایل

چطوری با موبایل کسب درآمد کنیم؟

روش های کسب درآمد اینترنتی با گوشی موبایلدر ادامه مقاله ما می توانیم به بهترین راه های کسب درآمد با موبایل اشاره کنیم:

1. ایجاد وبلاگ

وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیاد و کسب درآمد با گوشی است.

ساختار وبلاگ شما می تواند به گونه ای باشد که اطلاعات مورد نظر مردم را به ایشان ارائه دهد. اگر تخصص خاصی دارید یا اینکه قلم خوبی دارید یا حتی طنز پرداز هستید و می خواهید مهارت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ایجاد وبلاگ یکی از روش های تولید محتوا و کسب درآمد با گوشی است.

شما می توانید از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید و بدون دانش برنامه نویسی و فقط از طریق قالب های وردپرس وبلاگ یک وبلاگ جذاب و پرمخاطب ایجاد کنید.

2. فروش آنلاین محصولاتمی توانید محصولات را به صورت آنلاین در بازار جهانی بفروشید.

تنها در عرض چند ساعت می توانید فروشگاه اینترنتی از طریق Shopify و وردپرس ایجاد کنید که راهی بسیار آسان است.

بوسیله پلتفرم های فروش آنلاین می توان هر آنچه را که برای داشتن فروشگاه تجارت الکترونیکی و در کمترین زمان لازم دارید، در اختیار داشته باشید. کسب درآمد با موبایل از طریق شبکه های اجتماعی برای شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی باید اصول آن را بدانید مثلا برای ایجاد یک پیج ارائه خدمت یا فروش در اینستاگرام بهتر است ابتدا ایده خود را در ابعاد کوچکتر اجرا کنید و همه ی جوانب آن را بسنجید و کم کم ارتقا دهید.

کسب درآمدهای آنلاین نیاز به زمانبندی و برنامه ریزی دارد. بنابراین شاید نیاز به ایجاد تیم کاری یا برون سپاری برخی کارها داشته باشید.

در گام های بعدی باید مشتریان خود را پیدا کنید و با خدمت رسانی بهتر بازخوردهای خوب را بیشتر کنید.

1. کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

در مقاله کسب در آمد از اینستاگرام بطور مفصل درباره روش های پولسازی با اینستاگرام صحبت کردیم. اینستاگرام را می توان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد نام برد.

اگر محصولی دارید که فکر می کنید برای کاربران اینستاگرام جذاب باشد، با بالابردن تعداد مخاطبین و فالورها محصول خود را ارائه دهید و بفروش برسانید. با بالا بودن تعداد فالورها می توانید با تبلیغات هم کسب درآمد کنید. فروش فالور و لایک اینستاگرام و فروش عضو و بازدید پست تلگرام از راه های دیگر درآمدزایی هستند.

2. بلاگری اصل بلاگری تولید محتواست.

شما می توانید محتوای آموزشی ،سرگرمی یا هر آنچه که فکر می کنید قابلیت ارائه به مخاطب دارد (!) را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

فقط کافیست خودتان باشید و مطالب کاربردی و مفید قرار دهید تا محبوبیت به سراغتان بیاید و با گرفتن تبلیغات به درآمد برسید.

4. ادمین شبکه های اجتماعی بسیاری از شرکت ها و اینفلوئنسرها به دنبال شخصی برای مدیریت شبکه های اجتماعی و پیج های کاری خود هستند تا به کامنت ها دایرکت ها پاسخ بدهند یا پست و استوری قرار دهند. ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج از شغل های نوظهور برای کسب درآمد با گوشی در خانه است که به مهارت خاصی نیاز ندارد.

 اگر توانایی تولید محتوا هم داشته باشید درآمدتان بیشتر خواهد شد.

5. کمدی نویسی بسیاری از کمدین های جدید زندگی حرفه ای خود را در توییتر آغاز کردند!

در دنیای امروز و افزایش استفاده از گوشی های هوشمند آشنایی با روش های کسب درآمد اینترنتی ضروری است، شما می توانید کسب و کارتان را آنلاین کنید.

یکی از دلایل کسب درآمدهای آنلاین بخاطر موضوعاتی مانند نبودن مالیات یا اجاره مغازه و دسترسی به مشتریان بیشتر بسیار پرطرفدار است پس لازم است که با روش های نوین کسب درآمد درخانه با یک گوشی هوشمند یا نهایتا یک کامپیوتر آشنا باشید.نمودار درآمد Shutterstock را در تصویر زیر مشاهده کنید؛ این یکی از جذابترین نمودارهای درامدی است.

7. مربی زبان انگلیسی شرکت های زیادی وجود دارند که مربی هایی را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در کشورهای خارجی استخدام می کنند.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر یا موبایل با قابلیت فیلمبرداری و اتصال به اینترنت است. شما ساعت خود را انتخاب کرده و می توانید از هرجایی کار کنید. شما میتوانید در سایت های فریلنسری به معرفی خودتان بپردازید.

8.فریلنسریبه یک فریلنسر یا آزادکار تبدیل شوید و از طریق دورکاری کسب درآمد کنید.

یک فریلنسر با هر تخصص و مهارتی می تواند فعالیت کند. درآمد یک فریلنسر به میزان فعالیت و کیفیت کار آن در پروژه هایی که برای افراد دیگر انجام می دهد دارد.

 

چند سایت فریلنسرینگ در ایران:

پونیشا
انجام میدم 
منکارتو
پارسکدرز
 پارس فریلنسرسان تایپ
تایپایران 
کاریشه
کارلنسر
تایپایران
ورکفا
چند سایت فریلنسرینگ برتر که البته بعضی از آن ها در ایران فیلتر هستند:

Fiverr
UpWork
TrueLancer
 Aquent 
UpWork 
Freelancer

کسب درآمد 50 میلیون ماهانه

کسب درآمد ماهانه 50 میلیونی امکان پذیر است؟

راز رسیدن به درآمد 50 میلیون تومانی

همه دوست دارند برن بهشت اما هیچکس حاضر نیست بمیره و همه دوست دارن ثروتمند بشن اما هیچ کس حاضر نیست اقدام کنه.

دلیلش اینه که براشون ملموس نیست که چطور باید اقدام کنن.

امروز قراره این موضوع رو براتون  توضیح بدم.

حدود یه ماهه دارم روی این موضوع فکر می کنم و اطلاعاتم رو حلاجی می کنم.

پس از شما می خوام چندین و چندبار این کلیپ رو ببینید. چون میخوام برات ملموس بشه که در طول مسیر ثروتمند شدن چه راهی رو باید طی کنی و چطور از درآمد صفر مطلق به درآمد بالای 50 میلیون تومن برسی.

نکته ای که میگم همه گیر نیست.

اما برای 95 درصد افراد جواب میده. چون افراد شرایط مختلفی دارن. امروز منطقی به حرف های من فکر کن و بهشون عمل کن.

چون من میخوام مسیرو نشونت بدم.

من یه نقشه ی راه 50 میلیونی بهتون میدم.

 شاید برای خیلی از افراد راز رسیدن به درآمد 50 میلیون تومانی یه آرزو باشه و یا حتی برای خیلی از آدما یه کار غیرممکن و دور از دسترس باشه به همین خاطر می خوام بهت بگم که این موضوع اون قدرها هم دور از انتظار نیست و اگه تو بتونی یک سری کارها را متفاوت انجام بدی قطعاً می تونی درآمد ماهی 50 میلیون رو به راحتی دربیاری چون آدمایی هستن که همین الان این درآمد را دارن.

بعضی از افراد دیگه هستند که کارآفرینی با سرمایه 50 میلیون تومان شروع کردن و حتی تونستن دراون کسب و کار موفق بشن .

اما برای اینکه بتونی به این درآمد برسی باید مهارت هایی را به دست بیاری که به تو برای رسیدن به درآمد ماهی 50 میلیون تومان کمک زیادی می کنه.

مهارت های زیادی برای این موضوع وجود داره که در ادامه بهت می گم این مهارت ها چی هستن .

زمانی که شما یه ایده پول‌ساز داری باید بتونی با کمک مهارت ، شخصیت و ذهنیت خودت اون رو پرورش بدی و اصلاً ایده خودت را با این موارد ترکیب کنی تا بتونی 50 میلیون که هیچ صد میلیون  تومان در ماه به دست بیاری.

دوره نیو درآمد

اولین دوره چند منظوره در زمینه کسب درآمد ،افزایش درآمد و ثروت سازی ذهنی

ویژگی های این دوره

آموزش کاملا غیر حضوری

آموزش راه اندازی کسب و کار بر روی وب

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

نکات کلیدی جذب ثروت و فراوانی

 

مجموعا ۸ ساعت آموزش صوتی و تصویری

قیمت دوره 4،750،000 تومان

فقط با 975 هزار تومان

همین امروز این دوره را دریافت کنید

مطمئن باشید اگر این دوره را از دست دهید با هیچ روش دیگری نمی‌توانید از اینترنت کسب درآمد کنید

این دوره علاوه بر این که باعث کسب درآمد شما می‌شود باعث چندین برابر شدن درآمد شما نیز می‌شود.

نظرات (۲)

  • المیرا شریفی
  • همین امروز این دوره را دریافت کنید

    مطمئن باشید اگر این دوره را از دست دهید با هیچ روش دیگری نمی‌توانید از اینترنت کسب درآمد کنید

    این دوره علاوه بر این که باعث کسب درآمد شما می‌شود باعث چندین برابر شدن درآمد شما نیز می‌شو

    همین امروز این دوره را دریافت کنید

    مطمئن باشید اگر این دوره را از دست دهید با هیچ روش دیگری نمی‌توانید از اینترنت کسب درآمد کنید

    این دوره علاوه بر این که باعث کسب درآمد شما می‌شود باعث چندین برابر شدن درآمد شما نیز می‌شو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی